Discussie: Apogee Symphony I/O
Los bericht bekijken
  #7 (permalink)  
Oud 27-07-2010, 01:31
cyrano cyrano is offline
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Apogee Symphony I/O

<mod edit>

OK, technisch is er natuurlijk een driver. Net als Windows een eigen USB driver heeft. Alleen is die bij OSX volledig ge´ntegreerd in het systeem waardoor de driver een audio apparaat als audio apparaat herkent. Of een webcam als webcam. En al die tuigen werken dan ook zonder dat de gebruiker iets te hoeft installeren. Plug and play zoals het hoort te zijn. Dat systeem heet Core Audio. En alle apparaten die de standaard volgen, werken gewoon zonder meer. Zalig, toch?

En dat mag best een duur ding zijn, de mogelijkheden zijn er ook naar...

Of Apogee die prijs waard is? Ik denk van wel. Ik heb een paar keer met een Apogee Duet mogen werken en de kwaliteit van de audio leek me toen zeer goed.

Laatst gewijzigd door billybear; 27-07-2010 om 21:50 Reden: off topic quote verwijderd
Met citaat reageren