Los bericht bekijken
  #20 (permalink)  
Oud 04-07-2010, 22:49
Bosjanet Bosjanet is offline
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Snare microfoon test

Even een kleine update Had de laatste vraag niet gezien, en vroeg me af of het ondertussen voor anderen weer werkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PCDJHENK Bekijk bericht
Knap gemaakt met die knoppen om direct naar de gewenste micro te gaan. Met welk programma heb je dat gemaakt?
Op YouTube kan je je video's bewerken en er 'aantekeningen' inplaatsen. Concreet betekent het dat ik op voorhand in OpenOffice Draw de menuknoppen op de afbeelding heb gezet, en achteraf met aantekeningen er interne links heb opgeplakt. Zoek eens op 'YouTube annotations' op Google, dan krijg je meteen meer uitleg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PCDJHENK Bekijk bericht
Er is zeker onderling verschil hoorbaar tussen de mic's maar is de plaats bij de snare ook niet van belang. Volgens het filmpje staan ze rondom rond opgesteld. Maakt dat ook geen klankverschil?
Uiteindelijk staan ze allemaal op hetzelfde punt gericht, maar naarmate de spanning in het vel verschilt, kan er zeker een klein verschil zijn, al is dat volgens mij eerder miniem. De snare was redelijk goed gestemd (voor zover ik dat kan), en langs alle kanten klonk de snare ongeveer gelijk.

En aan de volgende mensen: lukt het intussen al om de video af te spelen? Want ik ben van plan nog meer microfoon tests te doen, en dan is het natuurlijk wel handig om te weten of de 'presentatie' werkt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierke Bekijk bericht
Ziet er fantastisch uit, maar toen ik het probeerde, gebeurde er helaas niets: ik kreeg geen geluid. Ik zag ook geen bewegend beeld, maar dat zal wellicht ook niet de bedoeling zijn, zeker?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anymodrummer Bekijk bericht
I don't hear a thing .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfreeze Bekijk bericht
Er komt geen geluid uit... Ook niet als de video geheel geladen is...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Mooie opzet, maar hier lukt het niet de video af te spelen.
Met citaat reageren