Los bericht bekijken
  #3 (permalink)  
Oud 14-04-2010, 12:58
DogPants DogPants is offline
Groupie

Reputatie: DogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Muziek kopiŽren naar macbook pro: probleem?

Ik ben geen computerman, maar het zou zeker als volgt moeten werken.

Open je project op je oude computer. Save het op je stick en sluit je project terug. Normaal, zoals Duuk ook al suggereerde, zou je in je save-venster moeten kunnen aanvinken of je de samples ook mee wil overzetten. Enkel als je dat aanklikt, zet je ook je samples mee over. Plug vervolgens je usb-stick in je nieuwe macbook, en open je project. Save vervolgens je project op je macbook, met eveneens de optie copy samples aangevinkt.

Volgens mij kom je er niet wanneer je enkel je folder versleept naar je usb-stick en die folder vervolgens overzet naar je macbook. Waarschijnlijk bevat je DAW op je macbook dan geen juiste verwijzing naar de plaats van de samples, reden waarom hij ze niet vindt (en dus als offline beschouwt).

Allicht zijn er nog andere methodes, maar deze methode zou zeker moeten werken. Ik vraag me trouwens af of er geen makkelijker methode is dan werken via USB-stick...

Vriendelijke groet,
alain
Met citaat reageren