Los bericht bekijken
  #1 (permalink)  
Oud 05-04-2010, 10:37
DogPants DogPants is offline
Groupie

Reputatie: DogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatieDogPants heeft een uitstekende reputatie
Standaard Mic shootout - dubben en doubletracken

Beste forummers,

Ik start deze thread naar aanleiding van een aantal weerkerende vragen omtrent het dubben van vocals en dubben van tracks. Aangezien er in verschillende threads vaak naar "dubben" wordt verwezen, maar zelden tot nooit echte voorbeelden/resultaten worden gepost, achtte ik het wenselijk om omtrent dubben in het shootout-forum een nieuwe thread te openen.

Hierna enkele voorbeelden van hoe ik zelf al vocals heb gedubt, bij wijze van idee omtrent wat je met dubben kan bereiken.

Wie nog over soundbites beschikt, stuurt mij maar een PM. Dan kan ik deze eveneens bijplaatsen in deze thread. Het hoeft niet enkel betrekking te hebben op vocals: ook op gitaren bijvoorbeeld wordt wel eens behoorlijk gedubt. Wie daaromtrent soundbites heeft, laat maar weten. Graag een woordje uitleg over je wijze van werken.

Vriendelijke groet,
alain

Laatst gewijzigd door DogPants; 05-04-2010 om 12:53
Met citaat reageren