Discussie: Steinberg CI2
Los bericht bekijken
  #7 (permalink)  
Oud 18-10-2009, 18:23
Sioux Sioux is offline
Member

Reputatie: Sioux is op goeie weg
Standaard Re: Steinberg CI2

Ik heb deze gisteren ( zaterdag 17-10) aangeschaft. Ik heb zelf pas sinds een 3 maanden een pc met een korg m3 aangeschaft ben er een tijd uitgeweest en altijd met hardware sequencers gewerkt.

De CI2 komt met cubase AI5 en eerlijk gezegd heb ik nog nooit met cubase gewerkt maar het valt best mee (voorheen reaper).
De controller knop reageert goed en het geheel is echt makkelijk te installeren , zoals gezegd plug and play. Ik heb zelf 2 weken terug garritan 4 aangeschaft, maar wat ik nog niet begrijp is dat deze niet terug te vinden in de intrument rack. Ofwel de browser functie die je met je contoller kunt uitvoeren is voor nu alleen van toepassing op de bijgeleverde Hallion .Ik weet niet of dit een beperking is van de geleverde cubase versie want hij ziet wel al de plugins die ik opgegeven heb als vst map , maar deze zijn dus niet terug te vinden in de instrument rack.

Al met al een makkelijk klein kastje wat je handig naast je setup kan neerzetten en goed te bedienen is,een leuk pakket voor weinig geld, dat zeker voor beginners zoals mijn met software/hardware een leuke start is en waar in ieder geval ik een lange tijd veel plezier aan ga beleven.

Groetjes, Patrick
Met citaat reageren