homerecording.be forum

homerecording.be forum (http://www.homerecording.be/forum/)
-   Compilatie-cd (http://www.homerecording.be/forum/f25/)
-   -   Homerecording.be compilatie pre-release meeting (http://www.homerecording.be/forum/t3520.htm)

billybear 15-05-2007 23:40

Homerecording.be compilatie pre-release meeting

De master én het grafisch materiaal liggen bij de perserij om geproduceerd te worden. Proficiat aan alle betrokkenen. Rekenig houdende met vertragingen door verlofdagen, gaan we er vanuit dat de cd begin juni klaar zal zijn!

Hierom hetvolgende voorstel dat boekie1 en ik volop zagen zitten:

Pre-Release Meeting: vrijdag 8 juni 2007

Alle betrokken van de werkgroep zijn uitgenodigd op een informele meeting. Deze zal vermoedelijk plaatsvinden in een café (mogelijk in Antwerpen, tenzij iemand een ander voorstel doet - en wil organiseren).

Plannen die avond:

informele meeting van de werkgroep ergens op café , waarbij de aanwezige deelnemers en leden van de werkgroep
- hun exemplaren kunnen bewonderen (beluisteren?) en meenemen
- alles te horen krijgen over hoe we de cd gaan verspreiden
- kans krijgen om zelf tegen lage prijzen extra pakketjes mee te nemen
- samen plannen maken voor een officiële release (met pers?) begin juli
- samen nog eens brainstormen over release, optredens, festivals, promotie etc.
- we vooral eens in levende lijve kennismaken en een pint drinken
- er mag gepraat worden over muziek ;-)

Wie daar niet kan zijn ontvangt later z'n exemplaren en alle info. In elk geval dachten we, mits er genoeg interesse en medewerking is, begin juli een meer officiële release party te organiseren.

In deze thread graag vooral antwoorden op de vraag: kan je er zijn die avond? Over al het overige praten we binnenkort verder.

Ik hoop dat jullie dit allemaal zien zitten !

faderbug 16-05-2007 08:38

Re: Homerecording.be compilatie pre-release meeting

als ze mij niet ergens nodig hebben om de wereld te redden ben ik er!

art-of-empathy 16-05-2007 09:39

Hey Billybear en C°

Tof voorstel en ik wil er graag bij zijn!

Praktische vraag (voorstel, eigenlijk): is het mogelijk een lokatie in de buurt van statie Centraal of Berchem uit te kiezen? Kwestie van op 't gemak mijn laatste trein terug te kunnen nemen...

De groeten!

Jef

billybear 16-05-2007 09:50

Citaat:

Praktische vraag (voorstel, eigenlijk): is het mogelijk een lokatie in de buurt van statie Centraal of Berchem uit te kiezen? Kwestie van op 't gemak mijn laatste trein terug te kunnen nemen...
Lijkt me een goed idee ja. En verder zoeken we een plek met parkeergelegenheid. Oeps dat wordt zoeken :confused: ;)

faderbug 16-05-2007 11:52

waarom niet in "het zeezicht"? de dageraadplaats is op wandelafstand van berchem station en ik weet niet hoe het met de werken zit maar in principe valt daar te parkeren.

billybear 16-05-2007 12:07

Citaat:

waarom niet in "het zeezicht"?
Goed voorstel als het goed weer is en we op terras kunnen zitten. Zoniet zit het daar op een vrijdag binnen wel stampvol.

Pixie 16-05-2007 15:17

Zou heel graag komen, maar ik kan spijtig genoeg nu nog niet zeggen of ik kan of niet. Hoogstens een week op voorhand.
Maar als ik in het land ben, graag.

yapiyapo 16-05-2007 19:22

Idem voor mij..kzit (te)regelmatig in het buiteland om nu al te kunnen bevestigen... (morgen naar Milaan) anders tja...bb bestel maar alvast een heel pak cd's voor mij moest ik er niet zijn :-)

_-RidDim-_ 16-05-2007 19:40

Als ik kan, kom ik zeker af! gewoon niet te dicht in de buurt van bussluisen of mijn bassist krijgt nachtmerries :p (long story, but u get the point)

Izzy 17-05-2007 13:20

Ik doe mijn best om er te geraken!

Evenwel, ergens aant Centraal Station staat niet garant voor Veel en Gemakkelijk parkeerplaats :|

Bof, heb toch een gratis treinabonnement, maar rij 's avonds liever met de wagen...

Ben eens curieus naar welke lelijke koppen ik ga tegenkomen hehe.... (de mijne alvast in de speigel in ' toilet)

IZ.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.