homerecording.be forum

homerecording.be forum (http://www.homerecording.be/forum/)
-   Outboard hardware (http://www.homerecording.be/forum/f45/)
-   -   Solid State Logic (SSL) X-Desk compact mixer (http://www.homerecording.be/forum/t11540.htm)

billybear 01-04-2009 18:06

Solid State Logic (SSL) X-Desk compact mixer

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Solid State Logic (SSL) X-Desk compact mixer

Citaat:

Solid State Logic, ook wel "SSL", vooral bekend uit de pro-audio wereld, brengt opnieuw een compact toestel uit: de X-Desk mixer. Deze compacte mixer (8 dual mono kanalen) neemt 7U in een 19inch rack in beslag, en biedt dezelfde technologie en sound als z'n grote broertjes (Duality, AWS 900+ SE, Matrix; C200 HD). Hoge kwaliteit dus in een compact formaat, en daarmee zal SSL ongetwijfeld ook voor kleinere projectstudio's een overweegbare optie worden. Met 16 mono kanalen is de X-Desk eigenlijk tegelijk een (SuperAnalogue) summing mixer en een compacte analoge audio hub.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Solid State Logic (SSL) X-Desk compact mixer

Commentaar kan je hieronder geven.

Rein 01-04-2009 19:18

Re: Solid State Logic (SSL) X-Desk compact mixer

Is blijkbaar nog ni veel over te vinden op de SSL-site.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de prijs zou zijn.

Gr
Reinout

Johnny Nobel 02-04-2009 07:27

£1675+tax
[media]http://www.youtube.com/watch?v=o9oFEAjW5rI[/media]

Mathew Lane 03-04-2009 12:12

Als iemand nog vragen heeft, shoot, ik kan er vrijuit over uitwijden nu :-)

DeadPoet 04-04-2009 07:50

Langs een kant denk ik tof en moedig om een routing-oplossing voor de thuisgebruiker uit te brengen aan een prijspunt een pak boven de concurrentie. Langs de andere kant: geen pre's, geen EQ... doe dat erbij en het wordt weer een dure affaire.

Eindelijk trouwens iemand die de aansluitingen allemaal achteraan hangt ipv zo pal vanboven. Kan je die tafel tenminste mooi ergens in verwerken.

Hoorde ik Jim daar 1600GBP list zeggen? Op hoeveel ongeveer zou dat in't echte leven komen Matthijs?

Herwig

Mathew Lane 04-04-2009 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeadPoet (Bericht 74373)
Langs een kant denk ik tof en moedig om een routing-oplossing voor de thuisgebruiker uit te brengen aan een prijspunt een pak boven de concurrentie. Langs de andere kant: geen pre's, geen EQ... doe dat erbij en het wordt weer een dure affaire.

Eindelijk trouwens iemand die de aansluitingen allemaal achteraan hangt ipv zo pal vanboven. Kan je die tafel tenminste mooi ergens in verwerken.

Hoorde ik Jim daar 1600GBP list zeggen? Op hoeveel ongeveer zou dat in't echte leven komen Matthijs?

Herwig

Ik heb nog geen echte prijzen, tis 1675 UK pounds (ex tax) geloof ik.

tmo 05-04-2009 16:58

De Pond staat ongeveer gelijk aan de euro momenteel. Dus het zal denk ik om en nabij de 2000 euro zijn.

waxx 05-04-2009 21:12

2500€ incls btw zij men bij SSL op de Musik Messe als duitse prijs. Voor belgie zal het iets meer zijn (21%btw ipv 19%) maar wel in die buurt blijven.

tmo 05-04-2009 21:50

Dan is het dus wel de moeite waard om hem in Engeland aan te schaffen bij Studiospares.com bijvoorbeeld. Als je daarmee 25% goedkoper uit bent. 500 euro is veel geld.
Voor service e.d. kan je toch ook in Nederland terecht Mathew?

Mathew Lane 09-04-2009 04:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tmo (Bericht 74503)
Dan is het dus wel de moeite waard om hem in Engeland aan te schaffen bij Studiospares.com bijvoorbeeld. Als je daarmee 25% goedkoper uit bent. 500 euro is veel geld.
Voor service e.d. kan je toch ook in Nederland terecht Mathew?

Prijs is minder dan wat waxx zegt voor zover ik weet. Wij geven uiteraard service op bij ons gekochte of bij een benelux dealer gekochte SSL. Voor een buitenlandse niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.